PPIS savitarnos portalas:

Prisijungimas prie PPIS Sistemos
Atminkite, kad gyventojų prisijungimui reikalinga autentifikavimo priemonė. Naudodami elektroninį parašą galite prisijungti į Paraiškų priėmimo informacinė sistema (PPIS).
Kodėl nepavyksta prisijungti prie PPIS sistemos?
problemos prisijungiant prie Paraiškų priėmimo informacinės sistemos (PPIS) gali būti dėl keleto priežasčių. Dažniau pasitaikančios problemos yra:
-
Problemos su VIISP prisijungimu: Jei naudojate VIISP prisijungimo priemones, bet negaunate pranešimo į telefoną dėl PIN kodo, gali būti kelios problemos:
- Patikrinkite, ar jūsų mobilusis įrenginys turi gerą ryšį ir ar nėra nustatytos pranešimų blokavimo funkcijos.
- Įsitikinkite, kad naudojate teisingą telefono numerį, susietą su jūsų VIISP paskyra.
- Galbūt sistemoje vyksta techniniai darbai, dėl kurių pranešimai gali būti laikinai nepasiekiami. Jei problemos išlieka, rekomenduojama kreiptis į pagalbos tarnybą zudc.lt interneto svetainėje.
-
Nėra valdos Žemės ūkio ir kaimo verslo registre: Jei gaunate klaidos pranešimą „Pareiškėjas neturi valdos Žemės ūkio ir kaimo verslo registre“, tai reiškia, kad jūsų valda nėra įregistruota šiame registre. Norint teikti paraiškas per PPIS, jūsų valda turi būti įtraukta į Lietuvos Respublikos žemės ūkio ir kaimo verslo registrą. Jei jūsų valda nėra registruota, turite kreiptis į vietos savivaldybę ar kitą atsakingą instituciją, kad ją užregistruotų.
Jei nei viena iš šių priemonių nepadeda, geriausia kreiptis tiesiogiai į Žemės ūkio duomenų centro pagalbos tarnybą, kuri galės suteikti tikslesnę informaciją ir pagalbą.
